Mensen hebben verschillende leerstijlen. Om iedereen maximaal te betrekken bij een training is het daarom aanbevolen om een training te ontwerpen die tegemoet komt aan die 4 leerstijlen.
Daarbij is het cruciaal om eerst te reflecteren over je eigen trainersstijl en wat je dient te ontwikkelen om meer te gaan faciliteren om zo de betrokkenheid van deelnemers te verhogen.
De verschillende vaardigheden worden in de voormiddag toegelicht. In de namiddag wordt er praktisch gewerkt met het ontwerpen van een interactieve training door o.a. gebruik te maken van mindmapping voor het ontwerp, en de creativiteit van docenten. Dit is de gelegenheid om nieuwe vaardigheden uit te proberen en hierover feedback te krijgen van de groep.
Erkenning:
Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 (7 uur).
Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 (7 uur).
Zeer interessante opleiding die me veel inzicht heeft gegeven.
Alles ok.
TKM up to date.
Zeer boeiende en leerrijke uitéénzetting! Francis bracht dit schitterend over.
Wij contacteren je zodra er nieuwe sessies zijn.
Het is mogelijk om als bedrijf of organisatie deze opleiding incompany te organiseren.