De lesgever als visitekaartje van de rijschool - (punt 2 en punt 5)

De lesgever als visitekaartje van de rijschool - (punt 2 en punt 5)

Erkenning:
Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 en punt 5 (4 uur). 

Inhoud
  • Kennismaking
  • De kracht van reviews
  • Wat betekent 'visitekaartje' - toelichting a.d.h.v. 3 cases
  • Klanten en hun verwachtingen
  • Interne klanten
  • De 6 C's van klantgericht handelen
  • Voorkomen en gedrag als 'visitekaartje'
  • Situationeel begeleiden in een notendop
  • Communicatie als visitekaartje
  • Vier communicatiestijlen
  • Constructieve feedback leren geven: 3 G's
  • Afronding en evaluatie
Erkenning

Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 en punt 5 (4 uur). 

Wachtlijst

Wij contacteren je zodra er nieuwe sessies zijn.

Zet me op de wachtlijst

Incompany

Het is mogelijk om als bedrijf of organisatie deze opleiding incompany te organiseren.

Vraag een sessie aan
TOP