Wat zijn ‘moeilijke’ leerlingen binnen onze sector? Hoe definieer je een ‘moeilijke’ leerling? Zijn dit personen die niet kunnen rijden of diegene niet ‘willen’ leren rijden? Hoe verplaats je jezelf als lesgever in de positie van de leerling en/of hoe beïnvloed je de leerling om zich ook aan te passen? Hoe bouw je deze leersituatie verder op? Hoe gebruik je als lesgever je zintuigen?
Erkenning:
Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 (7 uur).
Deze bijscholing werd door de Vlaamse Overheid goedgekeurd als erkende bijscholing voor de rijschoollesgever, zoals voorzien in artikel 14 van het KB van 11/05/2004 en komt in aanmerking voor punt 2 (7 uur).
Zeer interessante opleiding die me veel inzicht heeft gegeven.
Alles ok.
TKM up to date.
Zeer boeiende en leerrijke uitéénzetting! Francis bracht dit schitterend over.
Meer praktisch gericht. Voorbeelden vanuit lessen.
Voormddag sessie mag iets interessanter.
Wij contacteren je zodra er nieuwe sessies zijn.
Het is mogelijk om als bedrijf of organisatie deze opleiding incompany te organiseren.